Welcome on the AutoNews
Only interesting and important auto news and car reviews

Aanbevelingen over de keuze van een radio voor in de auto

HomenlAuto ReviewsAanbevelingen over de keuze van een radio voor in de auto

Radio is de primaire audio unit, speelt de rol van het hart in de reproductie van het akoestische geluid in de auto. Automobilisten die een essentieel deel van de dag doorbrengen in de auto, goede muziek kunt u niet alleen fleuren de tijd, maar ook te overstemmen het geluid van buiten dat kan een negatieve invloed hebben op de gezondheid van de mens. Het bereik van radio ‘ s op de markt van vandaag is zeer divers, dus ze verschillen niet alleen in prijs, maar ook functionaliteit, die bemoeilijkt de implementatie van een “rationele” kopen. In dit artikel wordt uitgelegd hoe u een radio voor in de auto om te voldoen aan de behoeften van de eigenaar van de auto, met betrekking tot de functionaliteit en de belangrijkste technische parameters.

Instructies over het kiezen van een auto.

Selectie criteria

Voordat u begint met het kiezen van een auto stereo-installatie, moet u beslissen wat voor soort akoestiek voor uw eisen. Voor auto-eigenaren die willen pick-up een auto voor de gewone kolommen die niet veeleisend aan het geluid dat de muziek alleen voor “achtergrond”, zijn enorm verbaasd met de selectie van apparaten is niet nodig. Net genoeg om het bepalen van de portefeuille kopen, om te kiezen van uw favoriete producten uit het bestaande assortiment van stereo-installaties, voorkeur voor producten van betrouwbare fabrikanten.

Als u een echte muziekliefhebber bent, kan me niet voorstellen dat hun tijdverdrijf zonder de kwaliteit van de muziek, dan moet je aandacht besteden aan het multifunctionele apparaat voor de professionele klasse. Laten we bespreken hoe tot uitoefening van de rationele keuze van de radio parameters die van invloed zijn op de functionaliteit en de kwaliteit van het geluid.

Zaak afmetingen

Het kiezen voor een huis of voor de auto radio, boven alles, is het definiëren van de gewenste grootte van het apparaat. Het is noodzakelijk om te voorzien in de mogelijkheid van het installeren van de radio in de door u gewenste locatie, en hoe ze passen in het interieur. In de verkoop zijn er twee gangbare maten van radio ‘ s, die zijn aangegeven met 1 DIN en 2 DIN. De eerste optie is een radio die een standaard behuizing afmetingen van 5 tot 18 centimeter, het tweede type komt overeen met de verbeterde parameters 10 18, die gelijk is aan de hoogte van twee apparaten van het eerste type.

Om te beslissen welke radio-kies de grootte die u nodig hebt op basis van de parameters van de reguliere plaatsen in de auto aan het apparaat en uw persoonlijke voorkeuren. Vervoer geavanceerde klasse, bijna alle bieden de mogelijkheid om het apparaat te installeren van het tweede type, echter, model auto ‘ s oude model jaar uitsluitend voorzien van onder radio-eerste wijziging. Model 2 DIN-formaat, kan worden geïnstalleerd in een auto, maar auto ‘ s die geen voorziening voor deze, de eigenaar van de auto zal hebben aan het wijzigen van het paneel onder de radio.

Als de functie voor de afmetingen van de goederen, is niet van invloed op de muziek kwaliteit, echter modellen van het tweede type zijn eenvoudig te beheren zijn, als ze zijn voorzien van grote knoppen, een capacitief scherm, bedient u de radio als een multimedia-apparaat. In de praktijk blijkt, voor het plezier en gemak te betalen, omdat je nodig hebt om voorbereid te zijn op het feit dat het model van de head-unit 2 DIN-klasse kost veel duurdere apparaten de normale grootte. Overweeg verder, wat technische opties die u moet letten bij het kopen van spelers, het kiezen van een radio die zal voldoen aan de behoeften van de eigenaar.

Media type

Een van de belangrijkste criteria voor de selectie van een radio in de auto is het type media, zoals het zal worden gemaakt tracks. Het apparaat kan worden aangepast met een vervoerder, bij voorkeur een radio die speelt alleen de CD, of modellen die gelijktijdig meerdere vormen van opslag apparaten. Op één CD te zetten, kan de gebruiker de record over een honderd tracks in MP-3 formaat, dat is meer dan genoeg voor zelfs de meest veeleisende muziekliefhebber.

In de handel verkrijgbare modules die het reproduceren van videobestanden, werken met media in het DVD formaat. Dergelijke apparaten zijn modellen van de categorie, DIN-2, gekenmerkt door een hoge prijs, echter, worden beschouwd als meer functioneel zijn, aangezien ze laten niet alleen om naar muziek te luisteren, maar om de tijd te doden met het kijken van een film of het luisteren naar muziek met parallelle het bekijken van de clip.

Ondersteuning voor het lezen van tracks vanaf een USB-station – dit is niet nieuw voor moderne ontvangers, maar de implementatie van de keuze, veel consumenten zijn geneigd om goederen te kopen die deze functie hebben. Op een USB-apparaat u kunt meerdere bestanden, afhankelijk van het aantal schijven, in elk gewenst formaat. Terwijl een flash-drive kan worden gebruikt voor het afspelen van muziek in de auto, en voor andere doeleinden, praktisch en handig te bedienen.

Aansluiting

Wanneer koopt u het audio-systeem is het belangrijk om het gemak en het gemak van de montage in de auto. De meeste moderne radio ‘ s zijn met elkaar verbonden via de connector ICO, dat is een vermogen om verbinding te maken met luidsprekers, aan de ene kant, en de draden aan de andere kant. Soms in de auto is er een wederzijdse aansluiting ICO, dan is de consument voor de eenvoudige installatie van de audio systeem zal voldoende zijn voor de aankoop van een extra aansluiting.

Er zijn ook modellen van radio ‘ s, die zorgen voor de verbinding met het solderen van de draden die wordt gekenmerkt door een aantal problemen bij het aansluiten, vooral als de auto-eigenaar biedt voor de noodzaak tot modernisering van het systeem. De eerste versie van de recorder via de aansluitkabel systeem met aansluiting ICO, wordt beschouwd als meer populaire en prioriteit bij het kopen.

Uitgangsvermogen

Het productieve potentieel is een ander belangrijk criterium bij het kiezen van een radio. Hoe krachtig zal worden gekocht door het systeem zal niet alleen afhangen van het volume, het klinkt geweldig, maar het aantal kolommen, die u hecht aan de radio. Het uitgangsvermogen van de radio geschreven in de gegevens blad, gemeten in Watt, kan variëren van 35 tot 200 units. Hoe groter het vermogen, hoe harder en beter klinkende muziek die u kunt aanpassen in de auto. In de zoektocht naar het antwoord op de vraag welke radio om te kiezen voor een voertuig in functie van het vermogen, is om te beginnen van een aantal factoren:

1. Klasse machine. Als het voertuig heeft een goede isolatie, een voor normaal muziek zal het genoeg kracht, 50 Watt. De eigenaren van vrachtwagens, auto ‘ s met krachtige motoren en een slechte isolatie kan u een auto nodig, de prestaties van die het bereiken van de prestaties in de 200.
  2. Subjectieve voorkeuren van de eigenaar van de auto. Fans van harde muziek en stuurprogramma ‘ s die zorgen voor de installatie voor de subwoofer, moet de voorkeur geven aan de ontvanger met een maximale energie-instellingen.

Kortingen op nieuwe auto ‘ s! De beste lening van 9,9%
0% afbetaling adom.ru

De knoppen

De keuze van de auto volgens haar uiterlijk en de interface is een puur persoonlijke keuze. Direct op de bruikbaarheid van de radio wordt beïnvloed door de waarde van de toetsen en hun verlichting. De knoppen om de controle van de radio moet niet te klein zijn, maken het gemakkelijk voor hen om te klikken, zonder te worden afgeleid van de drijvende proces.

Criterium achtergrondverlichting van de knoppen voor de mensen, die voornamelijk voertuig in het daglicht, niet als prioritair beschouwd, als ‘ s nachts reizen zijn regelmatig, dan wanneer u het systeem kunt u met deze parameter is het belangrijk om aandacht. De eerste is om te overwegen de kleur van de verlichting te harmoniseren met de kleuren van de verlichting van het dashboard, zoals het contrast af te leiden van de bestuurder van het proces van het rijden, en hebben ook een negatieve weergave op het interieur. Het tweede punt is de mogelijkheid van het aanpassen van de helderheid van het backlight: te opzichtig verlichting kunnen geven van de flare en interfereren met de chauffeur. De meeste modellen van stereo-installaties van een gemiddelde prijs categorie hebben de functie van het aanpassen van een backlight-knop, dus selecteer de juiste versie van het apparaat met deze functie is niet een probleem voor elke consument.

Bluetooth

Functie ondersteuning van Bluetooth draadloze gewijzigd voornamelijk de duurdere model, maar voor sommige auto-eigenaren is dit een prioriteit criterium bij het kiezen van luidsprekers. De aanwezigheid van Bluetooth kan de chauffeur:

1. Om te spelen in de auto-bestanden van uw telefoon door deze aan te sluiten op het audiosysteem via draadloze communicatie.
  2. De radio te bedienen met de joystick op het stuurwiel zonder te worden afgeleid van het rijden.
  3. Breng op de akoestiek van de auto op de telefoon.

Equalizer

Veel muziekliefhebbers geïnteresseerd in de vraag hoe om te kiezen van de radio dat het in staat u aan te passen afspelen van de muziek. In dit geval moet de koper aandacht te besteden aan de aanwezigheid van de equalizer in het systeem, die u toelaat om te spelen, goede muziek.

In de verkoop zijn er modellen van radio ‘ s die zijn gewijzigd EQ om de sporen van twee tot dertien eenheden. De meeste standaard stereo gewijzigd drie-weg equalizer, waarmee u de muziek afhankelijk van haar klas in de tone en de bass. De meer bands equalizer heeft, hoe meer geluid de kwaliteit die u kunt aanpassen in de auto. In de duurdere modellen zijn voorzien van een equalizer die het automatisch aanpassen van het geluid afhankelijk van de stijl die u naar muziek luistert. Voor niet veeleisend eigenaren, die voornamelijk naar de radio luisteren, deze functie is niet vereist.

GPS

De ingebouwde GPS-module is een functie die u toelaat om het apparaat te gebruiken, niet alleen voor het afspelen van muziek, maar als een auto Navigator, waardoor de noodzaak voor het aanschaffen van extra hulpmiddelen voor de auto. Het is de moeite waard op te merken dat tot het kopen van een goedkope head-unit met GPS werkt niet, omdat deze module kan worden uitgerust enige systeem 2 DIN-formaat, die het mogelijk maken om de locatie en de interactieve kaart met de gewenste route. De vraag hoe om te kiezen voor een goedkope en van hoge kwaliteit radio met GPS is meer dan moeilijk en vereist een speciale aanpak, omdat niet alle modellen hebben zichzelf bewezen als betrouwbaar. Bij de selectie dient u begeleid te worden door consumenten beoordelingen en aanbevelingen van professionals, het kopen van alleen modellen van betrouwbare fabrikanten.

Lokalisatie van de USB-connector

Bij het kopen van een head-unit ondersteunt de aansluiting van een USB-station, moet u aandacht besteden aan de locatie van de connector voor usb-sticks, die zowel voor de voor-en achterkant. Elk van de wijziging opties heeft voor-en nadelen. Het Model met de USB-aansluiting op het voorpaneel zijn eenvoudig te bedienen: plug simpelweg de schijf in de sleuf en genieten van de muziek. Er zijn ook nadelen aan een dergelijke modellen – een flash-station kunt u de vangst van een hand in een achteloze beweging. Deze optie is optimaal voor machines met een grote salon of in een situatie als de bestuurder zelden vervoert passagiers.

Modellen met achter aansluiting locatie biedt met radio pre-uitgang USB-poort in het dashboardkastje of een andere geschikte voor de bestuurder locatie, de bediening van het USB-flashstation niet mengen in de cabine. Rationeel om modellen met achter aansluiting chauffeurs die vaak het vervoeren van passagiers, een grote familie of een auto met voldoende ruime interieur.

Afstandsbediening

De afstandsbediening is niet een primair criterium voor de keuze van de radio, omdat tijdens het rijden van de bestuurder gemakkelijk kan het systeem stilstaat. Meestal de afstandsbediening wordt gebruikt wanneer u op vakantie gaat, om van track te wisselen in de straat.

Type beeldscherm

Een andere belangrijke vraag: hoe te kiezen voor een auto die volgens het type display? De range bestaat uit modellen in drie soorten: tekst en grafische LCD-scherm. De beste optie in termen van functionaliteit zijn modellen met een scherm van het type afbeelding. Ze zijn het meest vaak raken, hetgeen wordt weerspiegeld in het interieur van het model, het gemak van het management, de mogelijkheid van het bekijken van films en video ‘ s in goede kwaliteit.

Een goed beeld is bepaald door het LCD-scherm wordt zwart-wit of gekleurd. Modellen met LCD-schermen behoren tot de midden prijsklasse, dus het meest populair onder consumenten. Dergelijke displays stellen u in staat om de map tracks hebben een decoratieve begeleiding tracks, sommige van hen zelfs de lancering van de films. De meest eenvoudige in technische termen en met een betaalbare prijs ook de tekst op het scherm-indeling, die niet verschillen veelzijdigheid, echter, kunt u de naam van de track die wordt afgespeeld of de wave.

Ondersteunde formaten

Op zoek naar de juiste oplossing voor het probleem van het kiezen van een radio in de auto, belangrijk is de studie van de kenmerken van de goederen, overeenkomstig het aantal van de ondersteunde formaten. Standaard voor alle apparaten is de MP3-indeling die kan worden gelezen door alle auto radio ‘ s, maar voor sommige eigenaren is dit niet genoeg is, als de machine wordt bediend elke dag, en de tijd achter het stuur van meer dan een halve dag. Nou, als de radio ondersteunt het standaard-formaat, en zelfs WMA-en WAV-formaat, die kunnen worden opgenomen muziek op het station. Voor de ontvanger standaard grootte 2 DIN gekocht vooral om in staat zijn om video ‘ s en clips van wenselijk ondersteunde formaten MP4, MPEG, AVI en Xvid.

Het aansluiten van de camera

De mogelijkheid van het aansluiten van camera ‘ s review achterkant is een optie die alleen beschikbaar is voor de ontvanger class 2 DIN. Deze functie laat u het stuurprogramma voor weergave van het beeld van de camera, die faciliteert het proces van het rijden, het helpen met het Parkeren en andere moeilijke situaties op de weg. De mogelijkheid tot het aansluiten van een achteruitrijcamera prioriteit is voor beginners die onlangs hebben ontvangen, het recht, evenals voor bestuurders in de Grootstedelijke gebieden en de noodzaak voor systematische Parkeergelegenheid in moeilijke omstandigheden.

Hoe maak je de juiste keuze?

In feite, de keuze van de ontvanger taak is niet erg moeilijk, als je de aanpak van het op een verantwoorde manier. Eerst en vooral, is het bepalen van de oriëntatie kies het gewenste apparaat, namelijk om te beslissen in welke richting uit te voeren selectie te bepalen en de bovenste prijs begrenzing van de aankoopprijs. Als de machine wordt bediend zelden, en je geen audiofiel en moet muziek voor achtergrond, dan moet je kiezen uit de reguliere recorder ondersteunt het afspelen van muziek vanaf het CD-station en werken in de radio modus: om te betalen voor de veelzijdigheid van het geen zin.

Voor muziek liefhebbers, liefhebbers van de kwaliteit van de muziek die veel tijd doorbrengen in een voertuig, de veelzijdigheid en de kwaliteit van de weergave moet worden in de eerste plaats. Speciale aandacht moet worden besteed aan wat extra apparaten moet werken met het systeem wordt de installatie van de subwoofer en de krachtige luidspreker. Als u wilt kopen een verbeterd model van de radio standaard grootte 2 DIN, dan moet u de studie van de technische kant van de geselecteerde apparaten, te weten:

• het aantal “leesbaar” formaten.
  • kwalitatieve indicatoren van het scherm;
  • de aanwezigheid van de sensor;
  • de aanwezigheid van ingebouwde navigatie systemen;
  • mogelijkheid tot het aansluiten van een achteruitrijcamera;
  • beschikt over een ingebouwde equalizer.

Bepalen het model van de auto, het is belangrijk om te controleren of het apparaat voor uw voertuig of aanvullende design te verbergen de kloof tussen de radio en het bedieningspaneel.

Kies de head-unit is uit een scala van producten van vertrouwde fabrikanten, bewezen in gebruik, goede beoordelingen van professionals en consumenten. Als de meest populaire en bewezen betrouwbare auto-radio ‘ s onder het merk Pioneer, Sony, Alpine, onder budget producten zijn van goede kwaliteit systeem van JVC en pioneer. Afzien van de aankoop van radio ‘van onbekende herkomst”, zoals een aankoop kan erg frustrerend zijn om te gebruiken.

Om samen te vatten

Het bereik van radio ‘ s op de markt hoe overvloedig dat de taak om te kiezen van de beste optie voor de akoestiek van uw auto vaak zet een koper in een impasse. De belangrijkste vraag voor de consument op basis van welke criteria te letten, aangezien de producten zijn niet alleen de prijs, maar ook de technische eigenschappen, functionaliteit en vormgeving. Dit artikel beschrijft de belangrijkste parameters die bepalend zijn voor de keuze van de ontvanger, afhankelijk van de behoeften en voorkeuren van de eigenaar van de auto. Het kopen van de radio, vergeet niet dat het is een apparaat dat met de juiste oefening keuze, je zal nog een jaar omdat is om verantwoordelijkheid te nemen voor de analyse van de noodzakelijke technische kenmerken.

Kia Rio van 514 900 WRIJVEN van 474 900 roebel Renault Duster vanaf 429 000 roebels Verkoop nieuwe auto ‘s Korting op nieuwe auto’ s in 2017 en 2018 release.
De lening is 9,9% en aflevering
0%